שירותי חקירות פרטיים: אתם זקוקים לזה? או רוצים בזה?

הכירו את מיזם ט.נ.א

טנא הינו מיזם שנועד להנגשת הטיפול הנפשי במחיר אפשרי.

שירותי חקירות פרטיים: אתם זקוקים לזה? או רוצים בזה?

בחקירות יש הבדל ענק בין רוצה לצריך

שירותי חקירה פרטיים זוכים לדרישה יציבה על-ידי מגוון רחב של גורמים, פרטיים, עסקיים וציבוריים כאחד.

החל מהצגת הוכחות בדבר אי-נאמנות בזוגיות, דרך הוכחת עבירות כאלו ואחרות על-ידי גורמים עסקיים וכן ריגול תעשייתי ועד למציאת ואיסוף פרטים עסיסיים על אנשים כאלו ואחרים כגון גורמים פוליטיים, וזאת עבור צרכים ציבוריים.

אולם במאמר שלהלן נבקש להתמקד בקהל היעד היותר שגור אשר מזמין חקירות פרטיות: הקהל הפרטי.

אותו אדם יחיד אשר מבקש לשכור את שירותיו של חוקר עבור צרכיו הפרטיים שלו.

עבור אילו צרכים נשכור את שירותיו של חוקר פרטי?

בכללותו, את השירות של החוקר הפרטי ניתן לתאר כחשיפת האמת וגיבויה בעובדות בעלות תוקף משפטי.

כיצד הדבר בא לידי ביטוי? במגוון רחב של תרחישים שונים.

התרחיש היותר שגור הוא אי-נאמנות בזוגיות. כאשר בעל או אישה מבקשים להוכיח כי בן או בת הזוג לא היו נאמנים, הם שוכרים את שירותיו של חוקר אשר מתעד את מעלליו של הצד השני.

תיעוד והבאת הוכחות הוא מהלך קריטי להליכי גירושין אשר יכול לספק לצד הנבגד יתרונות משמעותיים מול בית הדין.

דוגמה נוספת היא אדם המבקש לבוא בשותפות עסקית עם אדם נוסף. הוא איננו בהכרח מכיר ויודע את הרקע של אותו שותף, ועל-כן מבקש לקבל הוכחות בדבר כנותו של השותף הפוטנציאלי.

גם מקומות עבודה שוכרים לעתים את שירותיהם של חוקרים פרטיים, וזאת כדי לוודא אם העובדים שהגישו קורות חיים (בעיקר בתחום ההיי-טק), הם באמת כפי שתיארו את עצמם. חברות עושות זאת בעיקר כאשר מדובר במתכנתים מחו"ל המספקים את שירותיהם לחברות מקומיות.

חקירות פרטיות יכולות גם להידרש לצורך חקירה כלכלית שמטרתה להבין במדויק את מקורות ההכנסה ואף את ההוצאות של אדם מסוים. חקירות שכאלו יכולות להידרש על-ידי גורמים רשמיים החוקרים אדם אשר הצהיר על חדלות פירעון, או על-ידי גורמים פרטיים כגון אישה המעוניינת לבחון אם בעלה עמו היא מצויה בהליכי גירושין, מסתיר ממנה נכסים או הכנסות (הדוגמה תקפה כמובן לשני המינים משני הכיוונים).

אולם מילת המפתח היא - האם אתם צריכים להידרש להוצאה שכזו?

מטבע הדברים שחקירה פרטית היא איננה עניין של מה בכך. היא טומנת בחובה הוצאה בלתי מבוטלת המתחילה מכמה אלפי שקלים, ושיכולה בקלות רבה להגיע אף ל-5 ספרות. וזאת כמובן תלוי במורכבות החקירה.

אדם שצריך חקירה הוא אדם שייצא נשכר מתוצאותיה, זאת במידה והחשדות הם אכן מוצדקים.

כך למשל, בעל נשוי אשר רוצה להוכיח כי אשתו בוגדת בו, ייצא נשכר מכך בהליך גירושין. לעומת זאת, אדם המצוי בקשר שאיננו ממוסד עם חברתו (וכן שהם אינם ידועים בציבור), לא ישיג מתוצאות אלו דבר, ולכן עדיף שיתעמת עם בת זוגתו באופן ישיר.

חשבו תמיד על התוצאה של הדברים – במידה והחקירה אכן תשיג את תוצאותיה, מה יהא הרווח? והאם הרווח הוא עצם ידיעת האמת? זוהי החלטה שתצטרכו לקחת, אך לפחות עתה תוכלו לקבל את ההחלטה באופן שקול הרבה יותר.

ייעוץ בנושאי חקירה

משרד חקירות ליאור אייזינגר מתמחה במתן שירותי חקירה פרטיים ללקוחות בכל היקף, מלקוחות פרטיים, דרך לקוחות עסקיים ועד לחברות ממשלתיות וציבוריות.

המשרד מתאפיין בחשיבה מחוץ לקופסה ומציאת פתרונות באמצעות מהלכים חקירתיים יוצאי דופן.

נוסף על כך, המשרד מספק ייעוץ מקדים לכל לקוח ולקוחה פוטנציאליים המתעניינים בקבלת השירות, ייעוץ אשר יכול להניא את הלקוח/ה מלקחת את השירות או לחילופין להבהיר כי מדובר בצעד נכון.

בכל שאלה והתייעצות בנושא, בקרו באתר משרד החקירות של ליאור אייזינגר: https://investigation.org.il/

שתפו תוכן זה:

מעוניינים לפרסם באתר? השאירו פנייה: