כמי תכשיטי מעצבים "ההשראה נמצאת מכל עבר ופינה"

הכירו את מיזם ט.נ.א

טנא הינו מיזם שנועד להנגשת הטיפול הנפשי במחיר אפשרי.

כמי תכשיטי מעצבים

כמי תכשיטי מעצבים היא חנות בוטיק מקוונת המציעה תכשיטים מעוצבים וייחודיים בעבודת יד. כמי ושרה, מייסדת 'כמי תכשיטי מעצבים' וצורפת מזה 18 שנים, מסבירה כי: כמו שכל תכשיט ותכשיט הוא תוצר של תהליך אישי, כך היא מקפידה גם על טיב השירות. "הבחירה בתכשיט תמיד תהיה אישית. זהו תהליך שבו אדם מוצא חיבור מסוים, רואה בפריט כחלק שמדגיש בו עצמו פן אישי. אני תמיד שמחה ומתרגשת ללוות לקוחות שמתייעצים איתי על התכשיטים שיצרתי במו-ידיי, להבין שהם הרגישו כלפיהם חיבור עמוק זאת מחמאה עצומה", היא מספרת.

מאחורי אתרה של כמי ניצב לו סטודיו שכולו יצירה והשראה העשיר בשלל חומרי גלם איכותיים אותם כמי בוחרת בקפידה; כמלאכת מחשבת, חוברים אלו לאלו והופכים יחדיו לתכשיטים מרהיבים ובעלי מראה ייחודי.

"עוד כשהייתי צעירה, אני זוכרת את עצמי כנערה אוהבת לטייל באזור נחלת בנימין ורחוב החשמל. עוברת בין הדוכנים והחנויות, מוצאת חלקים-חלקים שיחדיו יכולים להרכיב תכשיטים, ויוצרת מהם משהו חדש, משהו שהוא כולו שלי".

כמי

מרעיון למציאות

"תמיד הרגשתי את המשיכה לעיצוב. במשך הזמן פניתי לכיוונים שונים, ציירתי וכן.. גם עסקתי בעבודות שפחות קסמו לי ולא נתנו דרור ליצירה. עברתי תהליך, אני מאמינה כמו אנשים רבים, תחנות במרוצת החיים שאט-אט דייקו אותי והביאו אותי למקצוע הצורפות".

גם היום נעזרת כמי בכישרון הציור וכל רעיון והשראה שצצים ועולים, מיד עוטים על עצמם צורה עם רישום מהיר על הנייר.

את ההשראה לדבריה, אוספת כמי מכל עבר. לעתים הרעיון פשוט יכול לצוץ ללא סיבה, ולעתים מתוך מראות, צורות, ריחות ושילובי צבעים בטיול ואף מהליכה ברחוב. 

"במשך תקופה גרתי באמסטרדם והצבעוניות של העיר קסמה לי. כשחזרתי ארצה בער בי להביא את הצבעוניות הזו אלי לישראל. הקמתי יחד עם אחותי שרה חנות משל עצמי ולמדתי צורפות במשך שנה אצל אסנת לוי, מורה בחסד עליון. היא פיתחה ודייקה אותי למקום האישי והפנימי שלי. כיום, אחת מן הערים שנותנות לי השראה עצומה היא ירושלים, ובכלל, רוב ההשראה היא מהארץ, מהנופים, מהצבעים והמיוחדות. יש לנו כאן הכל".

תכשיטים בעבודת יד מלאה

הסקיצה הראשונית על הדף עוברת לשלב בחירת חומרי הגלם לרבות זהב, כסף טהור וגולדפילד המשולבים לעתים עם אבני חן עדינות, ומשם אל עבר שולחן העבודה.

את התוצרים השונים של כמי תוכלו למצוא בחנות התכשיטים של כמי תכשיטי מעצבים ובה קולקציות שונות לשרשראות ותליונים, עגילים, צמידים וטבעות. "עד היום אני זוכרת את הגאווה והסיפוק שהרגשתי כשמכרתי את התכשיט הראשון. אין להרגשה הזו תחליף", היא מספרת.

התכשיטים כולם מיוצרים בעבודת יד, תוך היעזרות בשלל טכניקות מניסור, דרך הלחמה ועד לשיבוצן של אבני החן.

"מקרה שזכור לי במיוחד הוא כשלקוחה נכנסה אלי לחנות עם שברי צלחת פורצלן ועליה ציורים של ורדים. היא ביקשה שאנסה לעצב ממנה תכשיט. מדובר היה בפריט סימלי עבורה שהיה שייך לאמה, ניצולת שואה. כששמעתי את הסיפור מאחורי הפריט, נעניתי לבקשה. את הורד עיצבתי בצורת תליון שמסביבו זהב. הלקוחה כל כך שמחה והתרגשה, מכיוון שהכוונה שלה הייתה שהתכשיט יעבור למשפחות לדורות ולסמל 'משואה לתקומה'. היה משהו במקרה הזה שגיבש אצלי את התפישה הזאת: תכשיטים מגלמים בתוכם סיפורים אישיים, רצונות ורגשות. עד היום זהו קו שמנחה אותי בכל פריט ופריט"

החנות המקוונת של כמי תכשיטי מעצבים

במרוצת השנים עברה חנות כמי תכשיטי מעצבים למתכונת מקוונת, ובה ניתן להתרשם משפע של קולקציות המתעדכנות מעת לעת עם פריטים ותכשיטים חדשים.

החנות מציעה מגוון רחב של תכשיטים הן לנשים והן לגברים, תוך שברבים מן הפריטים ניתן לשלב אמירה אישית וחריטה עם הקדשה לאנשים היקרים ללבנו.

"אני מזמינה כל אחת ואחד לבקר אצלי בחנות, להיעזר בי ולשאול אותי כל שאלה ולהתייעץ. בכל שיחה עם לקוח ולקוחה שמצאו חן בתכשיט שיצרתי, אני מתרגשת בדיוק כמו במכירה הראשונה".

שתפו תוכן זה:

מעוניינים לפרסם באתר? השאירו פנייה: