עיסוי מקצועי, הרבה מעבר לפינוק

הכירו את מיזם ט.נ.א

טנא הינו מיזם שנועד להנגשת הטיפול הנפשי במחיר אפשרי.

עיסוי מקצועי, הרבה מעבר לפינוק

אתם חייבים את זה לעצמכם (זה לא אנחנו אמרנו, זה הגוף שלכם!)

אז אתם חושבים לפנק את עצמכם בביקור ספא מרגיע? בסופו של שבוע מלא במשימות, מטלות, מחשבות והרהורים, טבעי שהגוף והנפש שלנו פשוט ירגישו סחוטים.

ברגעים שכאלו, ניתן לומר בוודאות כי כל אחד ואחת מאתנו יכולים להפיק תועלת מטיפול ספא מרגיע.

זה הזמן שלנו להירגע ולהיכנס לשקט ושלווה שמגיעים לנו. זהו הזמן לפנק את עצמנו ברגע נדיר ויקר של נחת מוחלטת מן הכל.

כמובן, לא ניתן לצאת לפינוק ספא מדי שבוע ושבוע, אך אחת לתקופה, אתם וודאי יכולים להצביע על כך שגופכם מאותת לכם – הוא זקוק למנוחה, הן פיזית והן מחשבתית.

אז אם אתם שוקלים ביקור במחתם ספא, נשמח לחשוף אתכם לא רק לעובדה שאתם הולכים להתפנק; הרי את זה כולם יודעים, אלא גם ליתרונות בריאותיים נפלאים שאתם קוצרים מן העיסוי המקצועי.

מסייע בהפחתת סטרס

ביקור במתחם ספא וכל שכן קבלת עיסוי ממעסה מקצועי/ת, הוא אחת מן הדרכים היעילות ביותר להפחית מתחים ולהרגיע מעט את המחשבות המתרוצצות.

אין זה משנה אם תבחרו בעיסוי שוודי קלאסי או אפילו בעיסוי רקמות עמוק, אתם תשימו לב שגם בעיסויים אינטנסיביים יותר, המחשבות יתחילו להיות נינוחות יותר. אתם תשקעו אט אט בהרפייה עמוקה.

הדבר מתרחש בעקבות העובדה שהעיסוי מביא להפרשה מוגברת של סרוטונין ודופמין. שני מוליכים עצביים אלו שבמוח, מקושרים במחקרים רבים לתחושת אופוריה, רוגע ושלווה.

נהדר לאנטי-אייג'ינג

ביקור במתחם ספא יכול לסייע גם לעור הפנים שלכם!

האם ידעתם שייצור נוגדי החמצון הטבעיים בגופכם מתחיל לרדת בהדרגה מגילאי העשרים פלוס ואילך?

עיסוי איכותי ממריץ את זרימת הדם ומאפשר להזין את עור הפנים בכל הרכיבים החיוניים לו. בנוסף לכך, מחקרים רבים מצביעים על המתח הנפשי כגורם מוביל המזיק לעור, וכל שכן לעור הפנים הרגיש.

הפחתת המתח בעקיפין, גם היא מסייעת להאטת קצב הזדקנות עור הפנים.

מפחית כאבים

סובלים מכאבי ראש תכופים? מכאבי שרירים שלא מרפים? או אפילו מכאבי מחזור קשים מאוד? עיסוי מקצועי לא רק שמסייע לאלחש כאבי שרירים, הוא מסייע לאלחש כאבים. נקודה.

אם נקשר זאת לסעיף הקודם, הרי שלעתים כאבי ראש נובעים ממתח וחרדה. המתח מקשה את השרירים באיזור הצוואר והכתפיים ומקרים לאזור הראש.

לצד זאת, מחקרים מראים כי עיסוי מקצועי ממריץ את הפרשתם של הורמונים שונים המאלחשים כאב ושמשרים נחת ושלווה.

לאור זאת, גם אנשים הסובלים מכאבים, וכל שכן כאבים כרוניים, יכולים למצוא עזר רב מעיסוי הנעשה על-ידי מטפל או מטפלת מקצועיים.

מחפשים עיסוי מקצועי? בקרו ברשת שר ספא: https://sharespa.co.il/ המציע חבילות ספא במחירים אטרקטיביים ובמלונות המובילים בישראל.

שתפו תוכן זה:

מעוניינים לפרסם באתר? השאירו פנייה: