צ'יק צ'ק ג'וק מציעים הדברה עצמאית, בריאה ובמחיר משתלם

הכירו את מיזם ט.נ.א

טנא הינו מיזם שנועד להנגשת הטיפול הנפשי במחיר אפשרי.

צ'יק צ'ק ג'וק מציעים הדברה עצמאית ובמחיר משתלם

למה להזמין מדביר כשאפשר לבד?

לעתים אין זה משנה עד כמה נקפיד על היגיינה גבוהה, הרי שמדי קיץ וקיץ המזיקים והחרקים יפקדו את ביתנו או את המשרד. די בחריץ קטנטן בקיר כדי שהוא יאפשר למזיקים ליהנות מתנאי מחייה מעולים. די בתנאי מחיה הנמצאים ממש מחוץ לדלתנו שבבית כדי להוביל את המזיקים לחפש אחר הרפתקה גם אצלנו במרחב האישי שלנו.

מעבר להיותם 'מעוררי אימה' ובעיקר בחילה, הרי שהמזיקים והחרקים הם מפגע תברואתי לכל דבר ועניין. הם מביאים עמם מחלות ועלולים להוות איום הרבה יותר מפחיד מאשר עצם היותם חרקים.

מה נוכל לעשות?

בצ'יק צ'ק ג'וק מצאו פתרון ייחודי המאפשר לחסוך הון תועפות ולמגר את התופעה אחת ולתמיד, וחשוב מכך – באופן עצמאי לחלוטין.

מהי הדברה עצמאית?

כחלק מפעילותה הענפה לאורך עשרות שנים ולמען קהל לקוחותיה הנאמן, צ'יק צ'ק ג'וק יצאה בשורה של מוצרים בלעדיים שמטרתם לאפשר הדברה עצמית, יעילה ומהירה.

חומרי ההדברה העצמית המיוצרים מטעמה של צ'יק צ'ק ג'וק מבוססים על חומרי הדברה ירוקים בלבד, דבר אשר שולל את מסוכנותם עבור הדיירים והדיירות הנוכחים בבית.

התרסיסים מוכחים ביעילותם כנגד שורה ארוכה של מזיקים לרבות נמלים, מקקים ושלל חרקים נוספים וזוחלים.

שורת התרסיסים המוצעים על-ידי צ'יק צ'ק ג'וק מוצעת לריסוס והדברה עצמית בבית וכן להדברת החצר, מקום נוסף הנחשב למועד לפורענות.

יצוין כי חומרי ההדברה אינם דורשים יציאה מן הבית, אינם מצריכים שימוש במסכה ואינם מדיפים ריח.

מתי אזדקק להדברה רגילה?

הדברה רגילה הנערכת על-ידי מדביר מוסמך, נדרשת כאשר מדובר בסוגיה מורכבת יותר כגון פשפשים, פרעושים, קן צרעות, מכרסמים ושלל מזיקים נוספים.

לעתים כאשר מדובר בבעיה הנובעת כתוצאה ממבנה רעוע, הרי שמומלץ להיוועץ עם מדביר קודם לכן, ורק אז להסיק את המסקנה אם מוטב להיעזר באיש מקצוע או שמא חומרי ההדברה יספיקו.

בצ'יק צ'ק ג'וק מבינים את התהיות אשר יכולות לעלות בקרב קהל הצרכנים, ומזמינים כל מבקר ומבקרת באתר, ליצור עמם קשר טלפוני ישיר או להשאיר פניה באתר לקבלת שיחה חוזרת.

השיחה איננה נערכת עם נציג שירות כללי, אלא עם מדביר מוסמך מטעם החברה.

מה שירות ההדברה העצמית כולל?

לצד אספקה מהירה על המוצרים הנדרשים לצורך ההדברה, הרי שהשירות של צ'יק צ'ק ג'וק כולל גם סיוע טלפוני בכל שאלה והתייעצות. אינכם נותרים לבדכם עם חומרי ההדברה, וניתן להיעזר בהכוונה של איש מקצוע בכל עת.

כלל החומרים מאושרים על-ידי משרד הבריאות, אסמכתא אשר נועדה להקנות לכל לקוח ולקוחה את השקט הנפשי כי אכן נעשה שימוש בחומר המוכר על-ידי הרשויות.

ולסיום, אתם זוכים בשקט נפשי למשך תקופה ארוכה. חומרי ההדברה של צ'יק צ'ק ג'וק ידועים ביעילותם וביכולתם למגר את תופעת המזיקים והחרקים לפרקי זמן ארוכים וממושכים.

בכל שאלה והתייעצות, ניתן לבקר באתר החברה: https://www.chikchakjuk.co.il/

שתפו תוכן זה:

מעוניינים לפרסם באתר? השאירו פנייה: