חיפשתם מארזי מתנה? מצאתם את שוגליז

הכירו את מיזם ט.נ.א

טנא הינו מיזם שנועד להנגשת הטיפול הנפשי במחיר אפשרי.

חיפשתם מארזי מתנה? מצאתם את שוגליז

מארזי מתנה שאין באף מקום אחר

מארזי מתנה הם פתרון נהדר שיכול להתאים לכל מאורע, ו'לסגור לנו פינה' בין אם מדובר באדם היקר ללבנו ושקרוב אלינו, ובין אם מדובר בקולגה או חבר רחוק.

לא רק שהם טומנים בחובם שפע של מוצרים ופריטים בעת ובעונה אחת, אלא שהם מאפשרים לנו לערוך שלל מקבצים שונים של פריטים אשר הופכים את האווירה שהמארז מעניק לשונה ב-180 מעלות.

עד כמה הדבר ניכר? חפשו את שוגליז – בוטיק המתנות של ישראל. 

באתר שוגליז https://shooglis.co.il/ תוכלו למצוא מגוון עצום של מארזי מתנה שונים אשר נוגעים בחשקיהם ותחביביהם השונים של מקבלי ומקבלות המתנה.

אין מדובר רק במכלול של פריטים המשתלבים זה בזה, אלא גם באופן שבו הם מוגשים אחר כבוד אל מקבל או מקבלת המתנה.

מארזים שמתאימים לכולם.ן

בשוגליז תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מארזים המתאימים לכולם ולכולן.

האתר מחולק לפי קטלוגים שונים, כאשר בכל קטלוג וקטלוג ניתן למצוא שלל של מארזים שונים לפי נושא. החל ממארזים המתאימים לאישה ומארזים לגבר, דרך מארזים המתאימים למסיבת שחרור ועד למארזים המתאימים לעובדים מצטיינים.

אין מדובר במקריות; ומאחורי שוגליז ישנם אנשי צוות מקצועיים ומסורים אשר שוקדים מדי יום ויום על המצאת מארזים חדשניים, מקוריים וגדושים בכל טוב.

באופן הזה, שוגליז מהווה פתרון נפלא עבור כל אחד ואחת, החל מאנשים פרטיים ועד לחברות.

עובדים עם מגוון לקוחות

מעוניינים להפתיע את בת הזוג במארז מפנק לרגל יום האישה? או אולי רוצים לפנק את העובד המצטיין ולהראות לו כיצד אתם מוקירים את פועלו? ואולי מתחשק לכם לברך את המשפחה לרגל בואו של חג ואינכם מעוניינים להגיע לארוחה בידיים ריקות?

שוגליז עובדים עם מגוון רחב של לקוחות, החל מלקוחות פרטיים המבקשים להזמין מארז מתנה יחיד, ועד לחברות המעוניינות במארזי מתנה המגיעים בסיטונאות.

החברה מספקת את המארזים במשלוחים מהירים, ובמידת הצורך אף ניתן להזמין משלוח אקספרס עד לשעה 12:00 בצהריים.

הרבה מעבר לשוקולד

ובכן, אל תחשבו שאנחנו מקטינים חלילה את כבודו של השוקולד, ותמצאו באתר מארזי מתנה לאינספור הכוללים בתוכם שפע של דברי מתיקה משובחים.

אולם לצדם, תמצאו גם מגוון רחב ועשיר של מארזים הכוללים בתוכם פריטים נוספים כגון שמן זית, יינות משובחים, גבינות ואפילו ספרי מתכונים.

המארזים לכשעצמם, יכולים להוות פריט דקורטיבי נפלא, כאשר ניתן להזמין מארזי פלסטיק, קרטון ועד למארזים העשויים עץ לצורך אווירה כפרית יוצאת מגדר הרגיל.

אז למה אתם מחכים? חפשו את שוגליז בגוגל, ושפע של אפשרויות ייפתחו לפניכם כבר מן המבט הראשון.

שתפו תוכן זה:

מעוניינים לפרסם באתר? השאירו פנייה: