משרד רו"ח אדגר אגייב – מעטפת פיננסית לכל בית עסק

הכירו את מיזם ט.נ.א

טנא הינו מיזם שנועד להנגשת הטיפול הנפשי במחיר אפשרי.

משרד רו"ח אדגר אגייב - מעטפת פיננסית לכל בית עסק

ליווי פיננסי לכל אורך הדרך

אין זה סוד כי להקמתו של בית עסק בישראל, מתלווים קשיים ואתגרים רבים אותם פוגשים אנשים שאפתניים המבקשים לצאת לעצמאות כלכלית.

המלצתו של כל בר דעת היא אין לקפוץ את המים וללמוד תוך כדי שחייה. יש להכין 'שיעורי בית' ולהבין היטב את השוק אליו נכנסים, את ההוצאות וההכנסות, ולהקציב יעדים עסקיים.

יזמים רבים המבקשים להקים בית עסק משלהם, עושים זאת בליוויו של יועץ עסקי המסייע ביצירת תכנית עסקית ובבדיקת כל ההיבטים הנדרשים למען בריאות כלכלית, יציבות וצמיחה.

אולם לצד זאת, מומלץ לכל אחד ואחת לצוות לצידם אנשי מקצוע המיומנים בהיבט הפיננסי באופן ממוקד יותר. בחינה קפדנית של היבטים פיננסיים איננה מסתכמת בהוצאות והכנסות, ובמשרד רו"ח אדגר אגייב זהו הקו המנחה עבור כל בית עסק ובכל היקף.

מלווים עסקים חדשים להצלחה

משרד רואי החשבון אדגר אגייב שמח להציע שירות מקצועי ומיומן ליזמים המבקשים להקים עסק חדש בישראל.

המשרד מתמחה בפתיחת כל התיקים אל מול רשויות המס, לרבות עוסק פטור, עוסק מורשה וחברה בע"מ, תוך שהוא מתחייב לסיום כלל התהליך עד 48 שעות בלבד.

בזכות ייעוץ אישי והצמדת איש / אשת מקצוע לבדיקת פעילותו של העסק והבנת פועלו, מספק המשרד מענה מקיף ומדויק, זאת לצד הדרכות ומתן מידע ראשוני בסיסי בנושאים פיננסיים שונים.

צוות המשרד מונה רואי חשבון המתמחים בעסקים בהיקפים משתנים, צוות של מנהלות חשבונות, חשבות שכר ועד לגורמים אדמיניסטרטיביים שונים המבטיחים פעילות שוטפת חלקה.

עסק חדש מתחיל קודם כל בידע

המשרד דוגל בהקניית ידע רחב ומעמיק ככל הניתן ללקוחותיו, וזאת כדי להבטיח פעילות פיננסית-עסקית נכונה ובריאה יותר.

המציאות מעידה על מצב עגום ובו עסקים רבים נסגרים שנה עד שנתיים מהקמתם, וזאת לאור ניהול שגוי וניהול עסקי שלא תאם את האתגרים הנוגעים לשוק שבישראל.

לאור זאת, עמל צוות המשרד על יצירת מקורות מידע מקוונים השמורים ללקוחות המשרד, אשר מטרתם היא לאפשר לכל בעל ובעלת עסק ללמוד ולהבין את השוק העסקי על גווניו השונים.

מהו מחזור הכנסות? מהן הוצאות קבועות? מהן רשויות המס השונות ומדוע עלינו לשלם? כיצד מחשבים את גובה המס? כיצד עובדים אל מול הבנקים המשמשים לעתים קרובות כצינור חמצן בעבור עסקים שונים?

על כל אלו ועוד, מבקש המשרד לענות בהרחבה.

שירות מקצועי, גם אונליין

משרד רואי חשבון אדגר אגייב דוגל בחדשנות, דבר הניכר באמצעים טכנולוגיים שונים המאפשרים ללקוחות ליהנות משירות מקוון.

השירות המקוון מקצר זמני המתנה, מאפשר לחסוך פגישות פרונטליות והעברת מידע לרבות מסמכים חשבונאיים – הכל נעשה באופן מהיר ויסודי דרך רשת בטוחה המתקיימת באמצעות המשרד.

כל שכן, למשרד אפליקציה חדשנית הנפתחת עבור כל לקוח ולקוחה, ושמשמשת את הלקוחות באופן שוטף לצורך יצירת פעולות חשבונאיות שונות, קבלת מידע ועוד.

רוצים לדעת יותר? למידע נוסף וקבלת פרטים בקרו באתר רו"ח אדגר אגייב: https://cpa-ea.co.il/

שתפו תוכן זה:

מעוניינים לפרסם באתר? השאירו פנייה: