למדו לכתוב סיפורי ילדים בעצמכם

הכירו את מיזם ט.נ.א

טנא הינו מיזם שנועד להנגשת הטיפול הנפשי במחיר אפשרי.

ללמוד לכתוב סיפורי ילדים

דרך נפלאה לגעת בעולמם של ילדינו

סופרת הילדים ענת אומנסקי ומייסדת ליתם – הוצאה לאור בוטיקית ומשפחתית, מזמינה אתכם ואתכן להכיר את המסלול ללימודי כתיבת סיפורים לילדים.

תכנית הלימודים פונה לכל מי שמעוניין או מעוניינת להבין באופן סדור והדרגתי כיצד לכתוב סיפורי ילדים שעומדים בפני מבחן הזמן, שמייצרים עניין ומעניקים הן למבוגרים המקריאים אותו והן לילדים הקשובים, את היכולת להישאב אל תוך עולם שכולו דמיון.

מנחת ומייסדת הקורס ענת אומנסקי, יצקה אל תוך תכנית הלימודים את הידע הפרקטי שצברה ביצירה וכתיבה לאורכן של למעלה מ-25 שנות פעילות. לצדה, למעלה מ-50 ספרי ילדים שראו אור.

הקורס הינו במתכונת לימודית אישית הנלמדת אחד על אחד, ומאפשרת לרכוש את הידע באופן הדרגתי ובקצב המתאים לרצון המשתתפ/ת.

למי הקורס מתאים?

גם אם מעולם לא כתבתם קודם לכן, הרי שהתשוקה לכתיבה והרצון ליצור, די בהם כדי להביאכם אל עבר מחוזות חדשים ומרתקים.

הקורס פונה לקהל הרחב, ואיננו מציב תנאי סף נוקשים למען רצון אישי.

בין המשתתפים והמשתתפות בקורס, ניתן למצוא הורים המעוניינים להנחיל לילדיהם ערכים מסוימים, גישות ותפיסות עולם חינוכיות שונות. לצדם גם דודים ודודות, סבים וסבתות.

כמו-כן, ניתן למצוא בקורס סופרים וסופרות בתחילת דרכם ועד לבעלי ניסיון המבקשים לשכלל את יכולות הכתיבה, לקבל ליווי מעשי ולרכוש ידע נוסף במיומנויות כתיבה.

ולצדם, אנשי חינוך, מטפלים ומטפלות ועוד המחפשים אחר כלים נוספים שיסללו את גישתם אל עבר עולמם הפנימי של הילדים.

מה לומדים במהלך הקורס?

תכנית הלימודים הינה אישית ונערכת באופן מקוון דרך שיחות, פגישות ZOOM או משימות ומטלות הנשלחות בדוא"ל.

מי אשר יתמיד בקורס על בסיס מפגשים שבועיים, יוכל לסיימו בתוך 8 חודשים. עם זאת, ענת מדגישה כי אין קצב אחיד, וישנם גם תלמידים ותלמידות מנגד שסיימו את הקורס לאחר כשנתיים. המטרה היא קודם כל ליהנות מן הלימודים.

תכנית הלימודים מתבססת על הידע הפרקטיש צברה ענת אומנסקי לאורך שנים של עשייה.

בין הנושאים הנלמדים בקורס ניתן לציין: סגנונות כתיבה כגון כתיבה לירית אל מול כתיבת מעשיות, יצירת דמויות, מבנה עלילה נכון וכיצד ליצור עלילה הבנויה היטב ושסוחפת אחריה את הקורא/ת, יצירת דמות ראשית והעיזרות בדמויות משניות, ז'אנרים סיפוריים, תבניות כתיבה, הקניית מסרים ותובנות.

מה מקבלים עם סיום הלימודים?

אין מדובר בעוד קורס רגיל, ובעוד שבמסלולי לימודים רבים, תעודת הסיום היא זו אשר מסמלת יותר מכול את הצלחת התלמיד/ה, הרי שכאן כל בוגר ובוגרת הסדנה לכתיבת סיפורי ילדים, יסיימו את לימודיהם עם בין 20 ל-30 סיפורים פרי עטם.

לצד זאת, כבונוס לבוגרים, ייבחרו בין שניים לשלושה מבין הסיפורים הטובים ביותר לאורך הקורס, והם יעברו עריכת תוכן מלאה על-ידי ענת, שירות בפני עצמו הניתן מטעם ליתם הוצאה לאור.

לפרטים נוספים וכן התרשמות מסדנאות כתיבה נוספות המוצעות בליתם הוצאה לאור לחצו כאן.

שתפו תוכן זה:

מעוניינים לפרסם באתר? השאירו פנייה: