הגינה הפרטית שלי: כך תתאימו את חצר הבית לילדיכם

הכירו את מיזם ט.נ.א

טנא הינו מיזם שנועד להנגשת הטיפול הנפשי במחיר אפשרי.

הגינה הפרטית שלי: כך תתאימו את חצר הבית לילדיכם

הופכים את חצר הבית לחצר משחקים

פעוטות וילדים זקוקים למרחבים בהם יוכלו להתרוצץ ולפרוק את האנרגיה הרבה. אך בו-זמנית, גם סף הזהירות שלהם ומידת הבנתם באשר לסכנות שונות וסיכונים שונים הוא נמוך.

חצר פרטית היא נחת אדירה להורים, מקום בו יוכלו הילדים להתרוצץ באין מפריע תוך שאנו מביטים ומשגיחים. אולם גם החצר, כמו חצר משחקים וכל משחקייה אחרת, מצריכה מאתנו שננקוט במספר צעדים שיבטיחו את בטיחותם בכל פעולה ופעולה שיערכו.

כאן ריכזנו עבורכם מספר היבטים מרכזיים שיעזרו לכם להפוך את חצר הבית לחצר משחקים בטוחה ומהנה במיוחד.

תיחום החצר

ראשית כל, חשוב לתחום את החצר ושלא לאפשר לילדים לחרוג מגבולותיה, כל שכן כאשר החצר גובלת עם רחוב בו עוברים רכבים מעת לעת.

הקפידו לתחום את החצר היטב בגדר גבוהה מספיק שלא תאפשר גם לקטנטנים לטפס עליה. כבר מגילאי שנה וחצי הרי שהפעוטות בהחלט יכולים להפגין כישורי טיפוס מרשימים לכל הדעות.

ניתן לתחום את החצר בגדרות 'רכות' שאינן יכולות לפגוע או להזיק לילדים דוגמת גדרות במבוק סינטטיות שגם ישרטטו את גבולות החצר, גם יאפשרו לנו להקנות לחצר מעין דקורטיביות יפהפייה, וגם ימנעו מבעדם לעבור אל אזורים שמהם נראה להימנע.

תוכלו למצוא דגמי במבוק נפלאים בקישור הבא

התקנת דשא בחצר

דשא הוא דרך נפלאה לרכך את משטח החצר ולאפשר לכולם ולכולן להתרוצץ, ליפול ולהשתובב באין מפריע.

חצרות רבות מתאפיינות במשטחים קשיחים דוגמת דקים מעץ או מרצפות אבן, והדבר לעתים יכול לחשוף את הילדים למכות יבשות קשות ומכאיבות במיוחד.

אם אין ברצונכם להתקין דשא שיצריך מלאכת טיפוח מתמשכת או גנן שיבקר כבדרך קבע אצלכם בבית, הרי שתוכלו גם למצוא פתרון עזר נפלא בדמות התקנתו של דשא סינטטי רך ונהדר.

הדשא הסינטטי גם יקנה לחצר הבית שלכם מראה מוריק ורענן, וגם יאפשר לכם ליצור משטחים רכים לילדים שיאפשרו להם להתרוצץ, ולכן ללגום את הקפה, לצלם אותם משחקים, ובעיקר להתמוגג לנוכח המראה הנפלא והחמוד.

מתקני עץ למשחקייה

בשונה ממתקנים העשויים מפלסטיק, הרי שמתקני עץ אינם נוטים להתחמם, והדבר יקנה לכם יתרון אדיר בחודשי הקיץ החמים.

מתקני עץ יכולים להגיע בשלל דגמים ותצורות שונות, לרבות נדנדות מעץ, מטבח מעץ ושלל תפאורות שיהפכו את החצר שלכם לחצר משחקים נהדרת ומרשימה לכל הדעות.

תוכלו למצוא מגוון רחב של מתקני עץ, אך כאשר מדובר בנדנדות או פריטים אחרים אותם ניתן למצוא בגני שעשועים, הרי שחשוב להקפיד ולערוך את ההתקנה יחד עם איש מקצוע.

שתפו תוכן זה:

מעוניינים לפרסם באתר? השאירו פנייה: