מכללת סלע – הכתובת שלכם ללימודי הייטק

הכירו את מיזם ט.נ.א

טנא הינו מיזם שנועד להנגשת הטיפול הנפשי במחיר אפשרי.

מכללת סלע - הכתובת שלכם ללימודי הייטק

הנוף ההייטקיסטי בישראל

בישראל שידועה כמעצמה טכנולוגית, אין זה מפתיע כי סטונדטים וסטודנטיות רבים מתעניינים בלימודים אשר יכשירו אותם להשתלבות בתעשיית ההייטק המקומית.

אפשרויות התעסוקה בעבר, נחשבו לכאלו הפתוחות רק בעבור בוגרי תארים אקדמיים כגון מדעי המחשב, הנדסת התוכנה וכן תארים בפיזיקה ומתמטיקה.

עם זאת, הצורך בידיים עובדות, הביא לכך שמכללות טכנולוגיות מכשירות בוגרים ובוגרות לתפקידים אשר אינם מצריכים תעודה אקדמית, ועודם פותחים צוהר למגוון תפקידים מתגמלים ובעלי אפיקי קידום.

בין המכללות המובילות בתחום, יש לציין את מכללת סלע אשר הביאה להשתלבותם של רבים, וזאת לאורך 30 שנות פעילות.

מכשירים את כוח האדם הטכנולוגי למעלה מ-30 שנים

מכללת סלע נחשבת לאחת מן המכללות המובילות בישראל, וזאת בשל הוותק הרב שצברה, וכן הקפדתה היתרה להתעדכן בנעשה בשטח, ולהביא את כל הדרישות של שוק העבודה, הישר אל תוך תכניות הלימודים.

המכללה מציעה מגוון רחב וענף של אפשרויות הכשרה שונות וביניהן ניתן למנות לימודים לתכנות, לימודי להכשרת אנשי QA, לימודים להכשרת מעצבים ומעצבות גרפיים, קורסים בנושאי אנימזציה, לימודי אבטחת מידע וסייבר ועוד.

החל משנות פעילותה הראשונות ועד היום, מקפידה המכללה על סגל לימודי המגיע הישר מתוך התעשייה, ואשר יודע להקנות את החומר הנלמד ואת הידע החם לו זקוק השוק התעסוקתי.

סביבה טכנולוגית מובילה

תלמידי ותלמידות המכללה, נהנים מסביבה טכנולוגית גבוהה המספקת את כל הנדרש לצורך הכשרה מקצועית ושתואמת את הצרכים המשתנים של שוק התעסוקה ההייקיסטי במדינת ישראל.

הסטודנטים של המכללה, נהנים מרמה לימודים גבוהה וקפדנית הן בדמות מרצים ומרצות המגיעים מתוך התעשייה ושנושמים את הנעשה בשטח, והן בדמות מעבדות מחשב מתקדמות המשקפות את סביבת העבודה הצפויה לבוגרים עם תום הלימודים.

לצד כל אלו, המכללה מציידת את הסטודנטים והסטודנטיות בחומרי עזר רבים וחומרי לימוד המאפשרים קצב התקדמות מהיר ועם זאת יסודי ומעמיק.

מה מקבלים עם סיום הלימודים?

לצד תעודה נחשקת והכנה לקראת בחינות בינלאומיות הנדרשות לצורך הכשרות פרטניות, המכללה מדווחת על נתונים יוצאי דופן כאשר למעלה מ-80% מן הבוגרים והבוגרות משתלבים בהצלחה בשוק העבודה.

המכללה מצהירה באופן גלוי כי איננה מתחזקת מחלקת השמה אשר מבטיחה השתלבות בשוק העבודה, אך פעילה באופן רציף ובעצימות גבוהה למען הסיוע לכל הבוגרים והבוגרות, במציאת מקום עבודה.

בכל שאלה והתייעצות, בקרו באתר המכללה, השאירו פניה או צרו קשר עם יועצי ויועצות הלימודים לקבלת הכוונה ומידע נוסף.

שתפו תוכן זה:

מעוניינים לפרסם באתר? השאירו פנייה: